Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
1 » Regulamin i gwarancja2

Regulamin i gwarancja

 

 

 

Regulamin sklepu internetowego

 

1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu można zawsze znaleźć na naszej stronie pod www.i-ogrod.pl pod adresem
https://www.i-ogrod.pl/regulamin-i-gwarancja-pm-5.html

Regulamin wchodzi w życie z dniem 4.04.2013 i stanowi dokument określający zasady sprzedaży Towarów w sklepie internetowym pod adresem www.i-ogrod.pl

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.i-ogrod.pl Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do należytego wykonania umowy kupna-sprzedaży Towaru w szczególności dla celów jego wysyłki oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu.

 

2. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.i-ogrod.pl jest firma:

PHU GERMAN Import-Export
Łukasz Szebesta

z siedzibą:

Skoczów ul. Cieszyńska 9

 

 Nr. Konta : Getin Bank S.A. o/Bielsko-Biała, nr 07 1560 1023 2116 2329 6585 0001

 

gg 8613772

Nick Skype : expo-szebesta

wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 11289/2011

NIP: 548-264-36-72

REGON: 241952372

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.i-ogrod.pl

 

3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.i-ogrod.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca od chwili zawarcia Umowy kupna-sprzedaży

Ceny towarów podane na stronie www.i-ogrod.pl nie zawierają kosztów wysyłki, jednakże Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki każdorazowo przed złożeniem zamówienia.

Wszelkie treści zawarte na stronie internetowej Sklepu, w szczególności opisy Towarów, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, a jedynie propozycję zawarcia Umowy. Po złożeniu zamówieniu Kupujący oczekuje na jego przyjęcie przez Sprzedawcę, z chwilą przyjęcia Zamówienia następuje zawarcie prawnie skutecznej umowy kupna-sprzedaży Towaru. Sprzedawca nie jest obowiązany do przyjęcia Zamówienia, w szczególności w przypadku braku towaru, może także wskazać Kupującemu warunki umowy odbiegające od tych w regulaminie (np. dłuższy czas dostawy, inny rodzaj gwarancji), w zależności od okoliczności (np. przedłużony czas oczekiwania na dostawę zamówionego towaru itp.)

 

4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.i-ogrod.pl , drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email. Złożenie zamówienia oznacza złożenie przez Kupującego oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży na warunkach wskazanych w tym Zamówieniu

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 12,00 (wysyłane za pośrednictwem kuriera lub poczty) realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

www.i-ogrod.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

 

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

-przelew bankowy na konto sklepu,

-szybkie płatność DotPay,

-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską Kurier48 - do 30 kg oraz Firma Pocztex powyżej 30 kg oraz , za pomocą Poczty Polskiej lub osobiście przez pracownika www.i-ogrod.pl w zależności od dokonanego przez kupującego wyboru.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

-Poczta Polska – od 5 zł do 11 zł zależnie od wagi (przesyłka priorytetowa) / za 1 paczkę

-Kurier 48  waga do 30 kg koszt do 17 zł za 1 paczkę

-Kurier pocztex waga do 50 kg koszt do 49 zł (przesyłka za pobraniem) za 1 paczkę

 

Kupujący ponosi wszelkie koszty związane z ewentualną dostawą za granicę jak i płatnością dokonywaną z zagranicy (np. koszty przelewu transgranicznego obciążają w całości Kupującego).

 

Dostawa osobista przez pracownika www.i-ogrod.pl jest możliwa jedynie na terenie miasta Skoczowa po wcześniejszym kontakcie (telefonicznym lub mailowym) i uzgodnieniu terminu.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie miasta Skoczowa będzie bezpłatny (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

 

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu www.i-ogrod.pl są realizowane w ciągu 1-2 dnia roboczego.. Przez czas realizacji zamówienia oznacza się okres od dnia zawarcia umowy kupna-sprzedaży do momentu przekazania towaru do wysyłki.

Czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

 

- Kurier 48 - 1 do 3 dni (przesyłka priorytetowa),

-  Kurier Pocztex  – na następny dzień roboczy,

-pracownik sklepu www.i-ogrod.pl – po uprzednim umówieniu, w terminie nie przekraczającym 1-3 dni robocze.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny. Brak spisania protokołu reklamacyjnego powoduje utratę roszczeń z tytułu rękojmi, jeśli Kupujący kupuje Towar jako przedsiębiorca, jeżeli Kupujący nie zakupił Towaru jako konsument).

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski prosimy o kontakt telefoniczny +48 338532530 lub mailowy expo@i-ogrod.pl w celu ustalenia kosztów wysyłki.

www.i-ogrod.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.

 

5. Zwroty towaru

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący będący (konsumentem) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: expo@telvinet.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres GERMAN Łukasz Szebesta, Cieszyńska 9, 43-430 Skoczów

 

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.i-ogrod.pl są fabrycznie nowe i są objęte rękojmią sprzedawcy oraz dodatkowo gwarancją producenta. lub rękojmią sprzedawcy.

Gwarant zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji na warunkach wskazanych niżej, jeżeli zakupiony Towar posiada wadę techniczną lub też wadę powstałą w wyniku dostawy.

www.i-ogrod.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.i-ogrod.pl

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.i-ogrod.pl

www.i-ogrod.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

*Podawana na stronach Sprzedawcy, a także w instrukcjach obsługi oraz na tabliczkach znamionowych *moc kosiarek spalinowych, kos spalinowych, pilarek spalinowych i innych maszyn  jest to moc maksymalna silnika, osiągana w warunkach laboratoryjnych, przy założeniu, że praca wykonywana jest w tym samym tempie (nie zmienia się w czasie) oraz stosowania wysokooktanowego paliwa dobrej jakości, dedykowanego przez producenta maszyny do konkretnego typu silnika, w optymalnych warunkach dotyczących wysokości i zagęszczenia przeszkód terenowych. Moc ta mierzona jest na podstawie norm obowiązujących u producenta. Moc uzyskiwana w warunkach użytkowych może być inna, w szczególności niższa, w zależności od czynników terenowych, długości pracy urządzenia, zmienności tempa oraz jakości stosowanego paliwa. Różnica mocy pomiędzy mocą maksymalną osiąganą w warunkach laboratoryjnych opisywanych powyżej a mocą użytkową nie może być podstawą reklamacji, chyba że moc użytkowana zakupionego Towaru jest istotnie niższa od mocy użytkowej, którą inne Towary Sprzedawcy osiągają w podobnych warunkach. jednakże Kupujący będący konsumentem może i tak skorzystać z 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.


 

 

7. Inne

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem kom: 535001807 , tel: (33)8532530
lub drogą elektroniczną na adres expo@i-ogrod.pl

Punkty serwisowe :

W przypadku kosiarek i innych urządzeń opartych na silnikach Briggs & Stratton-a wykaz punktów serwisowych dla problemów związanych z silnikiem znajdą Państwo na stronie http://www.chabin.pl/serwisy.php

W przypadku kosiarek i innych urządzeń opartych na silnikach Loncin wykaz punktów serwisowych dla problemów związanych z silnikiem znajdą Państwo na stronie www.tecpol.ostrowiec.pl/index.php

W przypadku urządzeń nie zakupionych w naszej firmie, lecz od naszych dystrybutorów, obowiązki serwisu przejmuje dany dystrybutor. Zgłoszenie w naszej firmie usterki na urządzenie zakupione nie w naszej firmie, nie będzie przyjmowane z racji tego, że obowiązki gwaranta pełni dany dystrybutor spadku obowiązków gwaranta na danego dystrybutora.

W przypadku pozostałych urządzeń oraz usterek nie związanych z silnikami powyższych marek obowiązuje poniższy wykaz punktów serwisowych:

PHU GERMAN, ul. Cieszyńska 9, 43-430 Skoczów, Tel. 338532530 (GŁÓWNY SERWIS)


Każda kosiarką posiada pisemną gwarancję, Kupujący zobowiązany jest do dokonywania płatnych przeglądów technicznych w Autoryzowanych punktach sprzedaży które dokonają stosownego wpisu w książce serwisowej lub instrukcji obsługi, bądź wystawią stosowny dokument potwierdzający ten fakt . Brak terminowego dokonania przeglądu lub naruszenie któregokolwiek z powyższych obowiązków, w szczególności dokonanie przeglądu w innych punktach powoduje utratę gwarancji.

W przypadku zakupu części zamiennych firma udziela gwarancji wyłącznie w przypadku montażu w Autoryzowanych punktach sprzedaży które dokonają stosownego wpisu w książce serwisowej lub instrukcji obsługi bądź wystawią stosowny dokument potwierdzający ten fakt .

Warunki i zakres gwarancji udzielanej przez FIRMĘ GERMAN

W zestawch naprawczych (cylindrach) należy stosować bogatszą mieszankę (olej paliwo) 1:25

FIRMA GERMAN jako Sprzedawca i Gwarant udziela kupującemu wydłużonego okresu gwarancji ponad zobowiązania Producenta. ponad zobowiązania Producenta na wskazany produkt objęty akcją promocyjną. Okres gwarancyjny zaczyna obowiązywać od dnia zakupu produktu Towaru przez kupującego i trwa, w przypadku dotrzymania warunków gwarancji Producenta oraz niżej podanych odpowiednio:

  • do 2 lat w przypadku nabycia i używania produktu dla potrzeb własnych kupującego (sprzedaż konsumencka)

  • do 1 roku w przypadku nabycia i używania produktu Towaru dla potrzeb działalności gospodarczej prowadzonej przez kupującego (sprzedaż komercyjna)

Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną, która nabywa daną rzeczTowar w celu bezpośrednio niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakup dokonany przez podmiot gospodarczy lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą z podaniem danych takiego podmiotu/osoby do faktury uważa się za zakup komercyjny.

Gwarancja powinna być stosowana zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964.16.93 ze zm. ) i stanowi zobowiązanie Firmy GERMAN do nieodpłatnego usunięcia wad technicznych (materiałowych, montażowych) wyrobu lub wad powstałych w wyniku dostawy. W przypadku zakupu konsumenckiego okres podstawowej gwarancji udzielanej przez Producenta wynosi 2 lata dla wszystkich produktów – z ograniczeniami dla jednostek silnikowych, zgodnie z tabelą. W przypadku zakupu komercyjnego okres podstawowej gwarancji Producenta wynosi 1 rok dla wszystkich produktów – z ograniczeniami dla jednostek silnikowych zgodnie z tabelą*.

Dzień zakupu produktu oznacza datę sprzedaży produktu gotowego do użycia lub datę odbiory produktu po montażu, w zależności od uzgodnień dokonanych między sprzedającym i kupującym, określonych w momencie sprzedaży produktu praz związanych ze specyfikacją produktu.

Przegląd gwarancyjny jest podstawowym warunkiem udzielenia wydłużonej gwarancji. Klient jest zobowiązany wcześniej ustalić termin przeglądu z serwisem Gwaranta. Standardowy okres przeglądu gwarancyjnego rozpoczyna się 01 października i trwa do 31 stycznia. Świadczone przez Gwaranta bezpłatne usługi wykonane w ramach gwarancji nie obejmują wymiany zużytych części. Serwisanci gwaranta są przygotowani do wykonania wszystkich potrzebnych fachowych czynności, o ile zajdzie taka potrzeba. Autoryzowany serwis Gwaranta zapisuje przeprowadzenie wykonanych przeglądów gwarancyjnych w karcie gwarancyjnej.

UWAGA:
1. Przed użyciem urządzenia należy zapoznać się z instrukcją obsługi, przepisami bezpieczeństwa użytkowania oraz warunkami gwarancji.
2. Wszelkie naprawy w okresie trwania gwarancji mogą być wykonywane wyłącznie przez autoryzowane punkty serwisowe (dot. gwarancji podstawowej Producenta) oraz przez Firmę German (dot. wydłużonego okresu gwarancji).

1. Gwarancja obejmuje wady fizyczne posiadane przez produkt w momencie zakupu, o których kupujący nie wiedział, a także wady ujawnione w okresie gwarancji, wynikające z wad materiałowych lub montażowych. Gwarancja nie obejmuje ewentualnych rozbieżności mocy silnika, w szczególności sytuacji, gdy moc silnika jest niższa niż wypisana w instrukcji obsługi lub na tabliczce znamionowej.
2. Kupujący ma prawo do bezpłatnego i odpowiedniego usunięcia potwierdzonej reklamowanej wady.
3. Podczas używania produktu kupujący zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w dołączonej do produktu instrukcji, ustnych zaleceń sprzedającego oraz powszechnie znanych zasad użytkowania produktu.
4. Kupujący jest zobowiązany skontrolować stan techniczny produktu i stan substancji niezbędnych do jego eksploatacji, przed każdym użyciem produktu.
5. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest dostarczenie z wadliwym urządzeniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu i podaniem do celów korespondencji danych osobowych (imię i nazwisko, adres, numer telefonu) zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o ochronie danych osobowych. W przypadku niewypełnienia powyższych warunków serwis ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
6. Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży i pieczęci sklepu jest ważna tylko i wyłącznie z załączonym paragonem lub fakturą sprzedaży.
7. Reklamujący zobowiązany jest niezwłocznie po ujawnieniu się wady, rozpocząć proces reklamacji i wskazać wadę produktu lub jego wadliwe właściwości.
8. Do uznania reklamowanej wady nie dojdzie w przypadku, gdy w czasie używania produktu, a już po ujawnieniu się reklamowanej wady, jego stan zmieni się na tyle, że będzie trudne lub niemożliwe ocenienie reklamowanej wady.
9. Reklamujący zobowiązany jest oddać wadliwy produkt do miejsca rozpatrzenia reklamacji lub wskazanego punktu Firmy German. Osobą uprawnioną do przyjęcia reklamacji jest kierownik punktu lub osoba przez niego wskazana.
10. W przypadku przesyłek pocztowych czy kurierskich Reklamujący ponosi koszty transportu wadliwego urządzenia do serwisu, w tym koszty jego ubezpieczenia na czas transportu. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego reklamujący ponosi koszty naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
11. Urządzenie oddane do naprawy gwarancyjnej powinno być kompletne. W przypadku stwierdzenia braków sprzętowych serwis ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
12. W razie odsprzedaży rzeczy w okresie trwania gwarancji – uprawnienia i obowiązki wynikające z gwarancji przechodzą na każdorazowego nabywcę.
13. Gwarant ustosunkuje się do zgłoszonych przez reklamującego roszczeń w terminie 14 dni. W przypadku reklamacji zakwalifikowanej do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej naprawa urządzenia zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym terminie. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z serwisem.
14. Jeżeli usunięcie wady, z powodu jej skomplikowania wymaga znacznego nakładu pracy lub dostępu do nietypowych części – termin powyższy ulega stosownemu przedłużeniu, przy czym serwis zobowiązany jest dołożyć należytej staranności, aby usunąć wadę w możliwie najkrótszym terminie.
15. Gwarant zastrzega sobie prawo do wyboru sposobu usunięcia usterki lub wady. Gwarant może wadliwą rzecz naprawić poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonych części bądź wymianę towaru.
16. Na podstawie gwarancji kupujący nie może samodzielnie żądać wymiany towaru na nowy.
17. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja przedłuża się o czas usunięcia wady przez Gwaranta.
18. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do żądania zwrotu utraconych zysków i poniesionych strat w związku z wadami rzeczy.
19. Aby okres wydłużonej gwarancji udzielonej przez Firmę German był podtrzymany Kupujący jest zobowiązany:

  • przed upływem 2 lat od daty zakupu sprzętu dostarczyć urządzenie do okresowego odpłatnego przeglądu, a następnie dokonywać takiego przeglądu co rok (sprzedaż konsumencka)

  • przed upływem 12 m-cy od daty zakupu dostarczyć urządzenie do okresowego odpłatnego przeglądu, co przedłuża okres gwarancji o kolejny rok (sprzedaż konsumencka)

20. W trakcie przeglądu Firma German dokonuje odpłatnie wymiany materiałów i części eksploatacyjnych. Zainteresowany przedłużeniem okresu gwarancji ponosi także koszty wymiany części, które nie posiadają znamion wad materiałowych, a których wymiana jest zdaniem serwisu konieczna w celu utrzymania sprawności urządzenia oraz koszty robocizny.
21. W przypadku nie dokonania odpłatnego przeglądu, o którym mowa wyżej wydłużonego okresu gwarancji nie stosuje się i wynosi on odpowiednio 24 m-ce (sprzedaż konsumencka) i 12 m-cy (sprzedaż komercyjna) licząc od daty zakupu urządzenia.
22. Wydłużony okres gwarancji nie dotyczy awarii jednostek silnikowych, za których wady Firma German po zakończeniu wymienionego w punkcie powyżej okresu nie ponosi odpowiedzialności, nawet w przypadku dokonywania wymaganych przeglądów wydłużających okres gwarancji ogólnej.
23. Okresu gwarancyjnego nie należy mylić z trwałością eksploatacyjną produktu, tj. okresem, w którym przy prawidłowym użyciu i konserwacji, produkt może w związku ze swoimi właściwościami, celem i różną intensywnością użycia pozostać sprawny.
24. Gwarancja nie dotyczy wad, na które zwrócono uwagę kupującemu przy zakupie.

25. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku :

  • stwierdzenia samowolnych wpisów lub poprawek w karcie gwarancyjnej dokonanych przez osobę nieuprawnioną;

  • stwierdzenia w urządzeniu samowolnych zmian konstrukcyjnych, regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, o czym decyduje serwisant;

  • stwierdzenia dokonania napraw przez osoby nieuprawnione tj. poza punktami serwisu Firmy German, chyba że indywidualnie ustalono inaczej (obowiązuje wtedy wpisanie do karty gwarancyjnej daty, oraz imienia i nazwiska pracownika firmy German, który takowej zgody udzielił;

  • stwierdzenia stosowania przez użytkownika części i materiałów eksploatacyjnych wysoce nie rekomendowanych przez Gwaranta;

  • nie wykonania przeglądów gwarancyjnych (w zakresie wydłużonej gwarancji).

  • stwierdzenia celowego uszkodzenia produktu

26. Ochronie gwarancyjnej nie podlegają:

  • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej (niezgodnej z instrukcją obsługi) eksploatacją urządzenia;

  • uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego montażu, konserwacji, czy samodzielnych przeróbek dokonanych przez użytkownika;

  • uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego transportu i przemieszczenia produktu, a także jego niewłaściwego przechowywania;

  • uszkodzenia powstałe z winy lub niewiedzy użytkownika;

  • uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania niezgodnej z instrukcją mieszanki paliwowej;

  • uszkodzenia części i materiałów, których zużycie jest naturalną konsekwencją pracy danego urządzenia np.:

    • noże;

    • tarcze;

    • listwy tnące;

    • głowice żyłkowe;

    • filtry;

    • świece;

    • żarówki;

    • koła jezdne;

    • bębny i szczęki sprzęgłowe;

    • sprzęgła i koła ciernie;

    • śruby bezpieczeństwa;

    • kliny i śruby zabezpieczające;

    • bezpieczniki przeciążeniowe;

    • membrany gaźników;

    • linki rozruchowe;

    • paski napędowe;

    • prowadnice i łańcuchy pilarek;

    • amortyzatory;

    • opony;

    • szczotki zbierające – zgarniające;

    • elementy silnika jak: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki;

    • elementy skrzyń biegów jak: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne;

    • inne elementy jak: kliny zabezpieczające, koła pasowe, szczotki węglowe, linki i cięgna sterujące, a także elementy nie wymienione w niniejszej gwarancji, które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.

  • inne uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy zgodnie z instrukcją np. uszkodzenie powłok lakierniczych, utlenianie, korozja, zniszczenie zabarwienia, zmiana odcienia barwy części z plastiku itp.

  • uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania nieoryginalnych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, których nie należy stosować z danym produktem;

  • uszkodzenia powstałe w wyniku pożaru, zalania, klęski żywiołowej, szkodliwego działania środowiska, w którym pracuje urządzenie lub innych podobnych czynników (np. uszkodzenie sieci elektrycznej)

27. Zakresem obsługi gwarancyjnej nie są objęte czynności związane z montażem, uruchomieniem i konserwacją, które przewidziane są w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
28. Gwarancja nie obejmuje wymiany zużytych części, które w sposób szczegółowy zostały wymienione poniżej oraz ich elementów i części wymienionych w karcie gwarancyjnej lub instrukcji obsługi, zużytych w trakcie normalnej eksploatacji.
29. Na nabywcy sprzętu spoczywa obowiązek sukcesywnego dokumentowania prowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych usług serwisowych.
30. Urządzenia objęte niniejszą gwarancją podlegają obowiązkowi przeprowadzenia w autoryzowanych punktach serwisowych przeglądów gwarancyjnych w okresach określonych szczegółowo w karcie gwarancyjnej. Dokładna datę przeglądu należy każdorazowo uzgodnić z zakładem serwisowym, a fakt ich wykonania musi być odnotowany i potwierdzony przez zakład serwisowy w tabeli przeglądów. Przeglądy gwarancyjne nie zwalniają użytkownika z obowiązku wykonywania innych czynności serwisowych i konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi.
31. Prawo do gwarancji przestaje obowiązywać w przypadku niedotrzymania wyżej wymienionych warunków gwarancji.

*TABELA OKRESÓW GWARANCYJNYCH DLA JEDNOSTEK SILNIKOWYCH

 

IKOWYCH

Producent
silnika

Model

Zakup
konsumencki

Zakup
komercyjny

GGP

Wszystkie modele

2 lata

90 dni

B&S

Silnik bez tulei żeliwnej

2 lata

90 dni

B&S

Silnik z tuleją żeliwną

2 lata

1 rok

Tecumseh

Wszystkie modele

2 lata

1 rok

Honda

Wszystkie modele

2 lata

1 rok

Kohler

Wszystkie modele

2 lata

1 rok

Hatz

Wszystkie modele

2 lata

2 lata

OHV

Wszystkie modele

2 lata

1 r

 


Przejdź do strony głównej